Tuesday 26 July 2011

sepi melanda  jiwa
kasih melanda badai
rahsia hati  tersimpan duka
kasih tiada tautan cinta

kenapa hati mudah terluka...kadang2 mudah tersinggung...mungkin zaman dah xsama lain generasi,lain karenahnya......apa yang orang faham tentang GOOD SERVICES......bila keje main2....xpi time gaji dia la nombor satu....(ni pendapat aku ye....dari pandangan mata ksar kuntum manis)......

kenapa kerja susah sikit...,mula merungut....kena tegur pun sama jugak!...bg aku aka tom.....biar kita penat tapi keje beres....kalau kena marah sekali pun....aku aka tom xkesaaah sebab dah wat yg terbaik.....
nie membuat aku teringat pesan teman@yg mengajar erti  GOOOD SERVICES.....CIK AI(thank kayu).....biar kita penat kerja jgn penat sebab sakit hati  n iri hati.......yg penting nawaitu kita



lagu ini utk org yg menghargai kerja
sudah tentu
akan
beri 210%
GOOD  SERVICES
(pendapt aku aka tom jgn marah eek)

No comments: